2012-05-16

Senaste gången jag skrev var den 8:e mars... Varit stilla på bloggen ett tag nu, har haft så mycket att göra och inte känt för att skriva något. Nu är det bara några få veckor kvar innan det blir sommarlov. Känns så konstigt att jag har bott i Örebro i ett år nu redan och ska börja tvåan efter sommarlovet. Ska bli kul att få IV-val och sin inriktning nu i tvåan. Jag är nöjd med mitt val av Samhäll i Örebro och trivs jättebra med min klass men ibland är det bara så sjukt mycket i skolan att man vill dunka huvudet i bordet ett fyrtiotal gånger... Jag har iallafall valt inriktning Media,Kommunikation och Journalistik till tvåan med grafisk kommunikation, textkommunikation, fotografisk bild och retrorik som "inriktningsval". Bara jag som valt media så jag hoppas att jag får det. Inom IV-valen så var det ingen speciell som jag absolut ville ha men jag valde iallafall engelska 7 och bild och form som förstahandsval.

 Slutar den 7:e juni så det är snart,längtar! Fast samtidigt vet jag att jag inte får träffa kompisarna på ett tag så det är tråkigt.. Men jag har skrivit in mig på sommarskolan som finns på min skola. Så dom första fyra dagarna på sommarlovet så ska jag sitta i skolan från 8-12 och plugga matte. Får dessutom inte bo på mitt boende så jag måste ta 7-tåget varje dag. En positiv grej är ju att Mikaela också ska på det så då har jag iallafall nån och hänga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0