Tidsfördriv än en gång

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Normal
Favoritgodis: Plopp,Kolaskruvar och lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Äcklig mat..
Kläder just nu: jeans och grå collegetröja
Musik just nu: Oh Susie - Secret Service
Vad sa du senast: Vi ses vid 4
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte
Sommarplaner: Inga än
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument:
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Oj många
Tror på liv på andra planeter: kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej, men de skulle va kul
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? ja!
Äckligaste insekten: olika
Största svaghet: Bollsporter kanske?
Det här är jag bra på: ingen anning!
Bästa bok? Linas Kvällsbok 1&2,Tillsammans,Tre-serien
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
osynlig eller flyga
Vad vill du jobba som? vet ej
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej tror inte det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gillar välstädat, men det är ofta stökigt 
Gungar du på stolen? ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger,men i vänster när jag skär maten
Är du rädd för blod? i stora mängder,annars nej
Saltar du på maten? när det behövs
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? nej
Brukar du sola? ja, på sommaren iaf.. men jag tycker det är ganska tråkigt, fast jag har lärt mig
Vad gör du om du får hicka? inget
Röker du? Nej
Snusar du? nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? inte vad jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0