igen

 
Vad har du för TV-kanaler?
Massa.

Har du åkt moped någon gång?
Nej

Har du busringt någon gång?
Jag ringde inte men jag var med

Har du fått felparkeringsböter?
Kör inte bil.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej,jag har inte gjort något av det men kan tänka mig att göra båda.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Suger på Geografi,så har inte en anning

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family Guy

Kan du alla orden i nationalsången?
Nej..

Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Monster till Svärmor,sjukt bra

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
typ ganska lik läpp-färg,eller rött

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin utan fruktkött

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen+ några vänner till familjen.Vi åt plankstek

Favoritchoklad?
Plopp

När röstade du senast?
Aldrig röstat, röstade dock i skolan när det var senaste valet..

När åt du en hemodlad tomat sist?
Somras

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej

Klarar du att tanka själv?
Har aldrig gjort det eftersom jag inte kör bil...än.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, men verkligen velat.

Pepsi eller Coca Cola?
Coca-Cola

Vad var det senaste du handlade?
Frukostgrejer

Har du kräkts offentligt?


Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
vet inte

Har du ringt något betalnummer?
Tror inte det.

Kan man vara vän med sitt ex?
ingen anning,säkert

När besökte du ett sjukhus senast?
.....

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, ganska mycket.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har ingenting.

Vad har du i din väska?
Just nu har jag nycklar,busskort,plånbok,läxböcker

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

 
Vad gör du nu?
Dricker te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0