Ooh,Summer Days

Hejhej alla! Det är söndag och jag sitter vid datan och väntar på att få ett telefonsamtal från min handledare som ska berätta vad vi nior ska hitta på tillsammans imorgon medans resten av skolan städar.På tisdag är det äntligen skolavslutning och det ska bli så skönt.Sen efter sommarlovet så flyttar jag till Örebro.Har fått hem papper om vart jag ska bo,det blev kollektiv Hjälmarehuset,ett av dom tre största kollektiven! Jag börjar skolan den 21 augusti,en måndag så jag flyttar in helgen innan,spännande!

På måndag om en vecka så ska jag åka till sjukhuset där dom ska ta benmärgsprov i lustgas. Jag kommer alltså vara vaken medans dom tar det,bara lite hög typ...Huhu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0