Standing Where You Left Me

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:
okej men trött
Favoritgodis: lakrits,colagodis.
Är det nåt du absolut inte äter: skulle aldrig äta hund
Kläder just nu: Svarta jeans,randigt linne,blå tröja
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast:
Jag tror inte jag vill bo på logen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vetinte.. inte så bra på tidsepok
Sommarplaner:Tror det blir resö som vanligt,sen i slutet blir det nog örebro och fixa lägenheten
Fisk eller badkruka: Badkruka när det gäller strandbad,badar helst i pool
 Saft eller alkohol: ...
Hur många kuddar sover du med: 4 hos pappa,3 hos mamma
Favoritväder: Soligt, fint,varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kompis,hus,mobil med täckning om jag vill hem ;)
Spelar du nåt instrument: lite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: natt.
Sparare eller slösare:
mitt emellan
Bästa film: Just like heaven är bra
Tror på liv på andra planeter: nja..
Kommer du ihåg din första kärlek: ...
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner:
inte vad jag vet
Tror du på mirakel:
vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2/3/4 kanske
Bio eller promenad: vet inte,har inte testat
Är du kittlig: ja
Snarkar du? lite ibland
Stjärntecken? Dom har tydligen ändrat stjärntecken nu så jag är typ våg fast jag säger att jag är skorpion för jag vill inte byta,det är idiotiskt att dom ändrat
 Rädd för insekter? Nää,men dom är hemska,särskilt bin
Äckligaste insekten: vet inte,finns många
Största svaghet: har noll taktkänsla,noll bollkänsla,kass på matte,m,m..
Det här är jag bra på: Några grejjer kanske
Bästa bok? Ingen anning,men Varsel är bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga
Vad vill du jobba som? vet inte...
Chips, morötter eller godis?
chips
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? bloggar bara
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte jag får tatuera mig på grund av mitt blod ;(
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt
Gungar du på stolen? i skolan gör jag det
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod?
nej
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga?
Ja, men inte inför andra
Anser du att du är stark?
nej
Brukar du sola? nej men försöker bli bättre
Vad gör du om du får hicka? retar mamma
Röker du? Nä.
Snusar du?
Nä.
Använder du knark?
Nä.
Kaffe, te eller inget?
te
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0