Lista om mig

Du heter: Madeleine Karlsson

Smeknamn: Madde,Maddis,Maddie

Beroende av: tv,data,sova,vänner 

Brukar du skratta för dig själv: 
Ibland.

 Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jag fixar det,du får ge Marcus sen

 Var bor du:
V-rås

Trivs du där:
Ja det gör jag!

Äger du ett par Converse:
 Ja :P

Är du allergisk mot något:
Nej,inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen: "Madeleine"

Antal timmar sömn inatt:
Kanske 5-6 timmar

Brukar du komma i tid:
Ja

När mår du bra:
När jag är hemma med dom jag trivs med och gör något roligt

Vad tycker du om fötter:
Jag tycker inget speciellt om fötter

Vad saknar du: Sommar!

Hade du en bra kväll igår: Jadå den var okej.

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Ja men inte så ofta på vintern

Är du blyg: Ja lite, när jag träffar nya människor och så

Sysslar du med någon idrott:
Friskis&svettis

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Spela kaxig och snacka hela tiden och dumma mig 

Vad gör du i morgon: Går i skolan,har utvecklingssamtal,äter fondue

Vad längtar du till: 
Sommaren! 

Vad använder du för schampo: Elvital Loreal

Hur gammal är du:
15

Tycker du om någon just nu:

Gröna eller röda äpplen:
röda

Gillar du golf:
Nej

Vilken tid gick du upp idag:
07.00

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu:
Ja annars skulle jag frysa ju

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast:
Oj, det kommer jag inte ihåg ens...

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara,Shoppa!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing:
Öronen

Vill du gifta dig:
Ja nångång

Vill du ha barn:
Ja,nångång 

Solar du ofta:
Nej, jag blir så fort uttråkad av att ligga still i solen men jag försöker

Är du bra på att laga mat:  Helt ok.

Är du flygrädd:
Nej, jag älskar flygplan och tanken på att flyga. 

Är du musikalisk: Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Is-vatten

Vilken är din favoritglass: Kulglass med smak av polka

Tror du på ett liv efter döden? Vet inte

Tycker du om sushi?
Helt ok

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn,chips eller ostbågar

Har du tandläkarskräck?
Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll!

Vilken ögonfärg har du: Blå

Biter du på naglarna: Iblan men inte så ofta

dRöker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Har precis börjat med friskis&svettis så det blir 2 ggr/vecka sen idrott i skolan 2ggr/vecka alltså 4ggr/vecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0