Weird Questions

WHO?

Vem är i rummet med dig?: Emil och Marcus
Vem fick du sms av senast: Johan
Vem tänker du på nu?: ..
Vem pratade du senast i telefon med? Ylva
Vems hus var du i senast?: här
Vad sa du senast?: Tack,Tack
 kom inte ihåg, så jag sa nyss: ”haha”... HAHA

Vem önskar du att du var med nu?: vet inte
Vem är din favoritsläkting?: ingen

Vem i din skola går dig mest på nerverna?: euhm många

 

WHERE?

Vart är din telefon?: Brevid mig.

Vart är din mamma? köket
Vart är din pappa?: hemma
Vart sover du?: i mitt rum

Vart handlar du mest?: många ställen
Vart fick du tag på tröjan du har på dig?: gina tricot
Vart åkte du senast bil?: hem

Vart i ditt rum är du?: är inte i mitt rum är i vardagsrummet
 

WHAT?

Vad åt du senast?: mat
Vad drack du senast?: mjölk
Vad är det för färg på dina byxor?: Svart.

Vad gillar du mest med skolan?: vet inte
Vad har du på fötterna?: Strumpor!

Vad är din favoritfärg?:röd
Vad är din favorithemsida?: facebook,bloggar,shoppingsidor
Vad är ditt favoritsko-märke?: converse
Vilken film såg du senast?: Livet från den ljusa sidan.

Vad hör du just nu?: Tv, familjen

 

WHY?

Varför går du i skolan?: Jag måste
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?: det är deras jobb
Varför är alla besatta i OC?: What? 

WHEN?

När är din födelsedag?: November
När köpte du senast nya byxor?: när jag var på stan med mina vänner den senaste gången
När var senaste gången du tände ett ljus?: vet inte
När var du senast i skolan?: idag

När träffade du din pappa senast?: förra veckan
När duschade du senast?: idag


HAVE YOU EVER?

2. Sovit i en annan säng?: ja.

5. Tyckt att din kusin är het?: Nej
6. Sovit naken?: nej
7. Kört över hastighets gränsen?: Neej

8. Målat om ditt rum?:
9. Dansat framför en spegel?: ja
10. Fått hicka?: ja
11. Dumpat någon?: nej
12. Stulit pengar ifrån en kompis?: nej!

13. Hoppat i en bil med folk du just träffat?: Nej..

14. Varit i slagsmål?:nää

15. Smugit ur ditt hus?: Nej..

16. Haft känslor för någon som inte känt desamma?: aa

17. Blivit arresterad?: nej
18. Hånglat med en främling?:  nej
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?: nej20. Varit förälskad i en granne?: Nejj

21. Struntat i skolan för att göra något roligare?: nej
22. Sovit i en säng med någon av samma kön?: ja

23. Sett någon dö?: nej.

24. Varit på ett plan?: Jaaaaaa....

25. Kysst en bild?: ja
26. Sovit till 3?: ja
27. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0