Introduce Yourself

Nr.1 Introduce Yourself.


Jag heter Madeleine och är tjej på 15 år som fyller i november.
Jag går i 9:an på en liten skola och vi är fyra stycken i min klass.En kille och tre tjejer. Jag har skilda föräldrar och bor varannan vecka fast det är lite annorlunda just nu.

Jag är väldigt lat och sitter ofta vid datorn eller tv:n och jag älskar att sova. Jag tycker om att festa med kompisarna när dom fyller år och ha myskvällar med vännerna eller familjen.Jag älskar att shoppa.

Inför gymnasiumet så ska jag flytta till örebro och gå på ett gymnasium för hörselskadade(Rgh) och bo på kollektiv,vilket ska bli väldigt spännande men ändå läskigt.Där tänkte jag gå på Samhällsprogrammet och även lära mig teckenspråk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0