Nu börjar det...

Länge sedan det blev någon riktig uppdatering men jag har inte haft nått att skriva om under sommarlovet så det har inte blivit något.

Iallafall så är det dags igen på måndag,då börjar jag gymnasiet i Örebro(SAM/SAM).Detta innebär att jag flyttar imorgon till Örebro och Hjälmarehus,kollektivet som jag ska bo på.Blandade känslor,just nu känns det mest spännande men jag tror att jag kommer vara väldigt nervös imorgon och otroligt nervös på söndag när jag blir ensam.Imorgon så ska vi ju flytta in och möblera,fixa och handla grejjer på IKEA och på söndag är det infomöte med personalen där..
Sen på måndag kl.10 börjar det...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer! Vi vill ju veta av dina äventyr nu när du börjar gymnasiet, Maddis!

2011-08-30 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0