Ironic

Hejhej igen,två dagar på rad bloggar jag,måste vara rekord haha..Om man inte räknar med det jag skrev i början förstås.

Iallafall så är jag ensam hemma just nu,alla andra är på irsta blixten och kollar handboll.Så just nu så lyssnar jag på musik och stirrar lite på tvn ibland (typ som jag gjort hela veckan).Tänkte även plocka tummen ur röven och börja på den där jäkla boken,något måste väl ändå passa att skriva en bok på.Vet exakt vad den ska handla om och hur slutet ska vara mm.

Måste även skriva ett brev om mig själv till dom i örebro.Dom vill att jag ska berätta om mig själv.Men vad fasen ska jag berätta?

"Jag är en 15-årig tjej som bor varannan vecka för mina föräldrar är skilda.Det jag brukar göra på fritiden är att sitta vid,datan/tv:n/boken,vara med vänner(ytterst sällan tyvär,varför vet jag inte),shoppa,träna på friskis med mamma och titta på handboll(även fast jag inte tycker det är intressant)...

Nej,nu är jag allt lite negativ,men jag vet inte vad jag ska skriva helt ärligt.Finns liksom inte så mycket att berätta.

Idag var det nationella,det gick bra!Så det är jag glad över.

Nej men nu ska jag börja på den där jäkla boken innan jag glömmer allt.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: jaa gissa? :)

Ja, vi träffas alltför sällan alltså! :(

2011-04-09 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0