Blogginlägg

Brukar du komma i tid:  Ja jag kommer jämt i tid även om jag är sjukt stressad på morgonen 
Vad hade du i din mun senast: ostbbågar:)
När mår du bra: när jag är med mina vänner, har kul, är glad
När blev du fotad senast:  det var när det var skolfoto tror jag eller kräftskiva i filipstad fast ne
Hur känner du dig nu: Pigg men trött..Hehe
Kan du laga mat: Ja det kan jag
Vad pluggar du:  Går i 9:an
Är du smart:  OFC :D Fast nee inte så mkt
Är du aktiv i skolan: Ja,ganska,försöker..
Vad saknar du: vet inte
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg.
Var det pinsamt att svara på det:  nej
Hade du en bra kväll igår:  Jadå
Din favoritdryck på morgonen:  The :)
Är du nöjd med ditt liv:   ja de är jag väl
Vad vill du jobba som:  Typ med barn som förskollelärare
Har du tråkigt just nu: Nej
Vad gör livet värt att leva: familj och vänner
Vad i livet ångrar du:  Vet inte
Är du musikalisk:  Asså jag tycker om musik och att sjuna och försöker lära mig spela gitarr men jag har usel taktkänsla
Vad lyssnar du på för musik:  allt möjligt,allt från Bon Jovi till Yael Naiim
Kategoriserar du dig själv i någon stil:  My style!
Är du bortskämd:  lagom tycker jag
Är du trött: ja
Vad gör du imorgon: måste plugga :(

Din första
Första piercingen:  öronen
Första bästa vän: Oj typ Fredrik kanske??Ingen anning..
Första priset:  Jag vann på ett gambialotteri i fyran..Gills det?Vinner aldrig något..hehe
Första sporten: Typ fotbollskola eller gymnastik
Första semestern:  Norge kanske
Första konserten:  Gyllende Tider..hehe
Förstar riktiga kärleken: ...

Favoriter:

Filmer:  Just like Heaven
Tvprogram:  desperate housewiwes,bones
Kroppsdel:ögonen
Sport: slalom
Plagg:  skjorta och jeans eller leggins typ
Bok: Gömda och Asyl och fortsättningarna på dom 

Just nu:

Äter du:  Ostbågar
Dricker: LemonLime

Ska du:  skriva klart de här,sen sova typ
Lyssnar du på: Standing Where You Left Me-Erik Hassle
Väntar du på: bättre tider
Tittar du på: skärmen..
Har på du på dig: Svarta jeans,svart linne,brun tunn tröja
Vad du föredrar(motsatta könet):

Läppar eller ögon:  jaa, jag hoppas att han har både läppar och ögon, annars tror jag att de är nog fel på honom.. :/ eller hur va? HAHA-kommentar från Velia som jag håller med om
Kortare eller längre:  längre :)
Snygg mage eller snygga armar: Helst båda men snygg mage kanske 
Långt hår eller kort hår:  Långt eller det beror på om personen passar i det
Brunett eller blondin:  Blondin fast det beror också på om han passar i det
Charmig eller flirtig:  charmig OFC ;)

Har du någonsin:

Rymt hemifrån: nej
Röntgats:  jaa
Krossat någons hjärta:  jag hoppas inte det!
Gråtit när någon dött:  ja...

Tror du på:

Gud:  vet inte
Mirakel:  mirakel kan väl inträffa.. men inte mig
Aliens: men nej haha
Magi: Eeeh Nej men fejkmagi finns ju
Himlen: asså jag tror inte direkt att man kommer till himlen när man dör och får träffa en gubbe med skägg och små flygande nakna tjocka bebisar som spelar på en harpa men det får man väl se sen när livet är över...fast det vore ju kul att träffa på såna..
Tomten: Neej
Sex på första träffen:  Tror inte det
Kyssas på första träffen:  asså, beror väl på! :)
Änglar: Kanske





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0