Vem,Var,Vad,Har du?

vem - är i rummet med dig: Ingen just nu
vem - tänker du på nu: ingen
vem - pratade du senast i telefon med: Nån reklamgubbe
vem - var du senast med: Pappa? :)
vem - är din favoritsläkting:Säger jag inte..Haha

var - går du i skolan: Hemlis..
var - är din mobiltelefon: I min väska,I mitt rum,på min säng.
var - är din mamma: Linda
var - sover du: Eeeh..I badkaret! ;) Knäpp fråga
var - handlar du mest: på stan :)
var - fick du tag i tröjan du har på dej: Cubus
var - åkte du senast bil: Idag hem fån stan.
var - i ditt rum är du: im not in my room...?

vad - åt du senast:Kaka
 vad - drack du senast: Coca-Cola <3
vad - är det för färg på dina byxor: Blå
vad - är den närmaste saken som är blå:mina byxor
vad - har du på fötterna: strumpor
vad - är din favorit färg: Röd
vad - för film såg du senast: The Green Mile men har inte sett klart den,ser den i skolan.
vad - hör du just nu: Farfar,Farmor,Stefan och Pappa pratar om Farfars buckla på hans bil..

har du - sovit i en annan säng: men ja
har du - kört över hastighetsgränsen: Nej
har du - målat om ditt rum: Inte jag men mina föräldrar..;)
har du - dansat framför en spegel: Ja
har du - stulit pengar från en kompis: Nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0