Thank God It`s Friday

Hejhej alla!Hoppas ni haft en bra dag idag i skolan!Jag var ledig idag,HAHA!! Det känns så bra att man vet att brorsan fick gå till skolan idag och jag var ledig och vi går i samma skola!! Vi har besök just nu,Anna och pappas vänner är här!Ett svenskt danspar som ska sova över och ett norskt danspar.Idag så fick vi problem med en ugnslucka så vår matplanering blev ändrad.Från varma mackor till pizza. Denna vecka så hade vi nior en ganska annorlunda vecka som jag sa i söndags.I måndags så hade vi mattedag och på tisdagen och onsdagen så besökte vi olika gymnasium.Wenströmska,Carlforsska,Rudbeck,John Bauer och Real.Dom skolorna som intresserade mig mest var Wenstömska och Rudbeck.Igår så började vi kl.10.00 och hade bowling på schemat och vi spelade i kanske en och en halv timme sen slutade vi.Fatta vad lyx! ;) Imorgon så kommer Annas pappa och hans fru och Annas syster med familj så det blir fullt upp...;)


Föresten så kommenterade Velia inlägget Ovanlig vecka där jag sa att Elna kanske har en barnsjukdom och då sa hon att det kanske är vattenkoppor och här är svaret:

Nej Elna har inte vattenkoppor för hon har redan fått det en gång,det var bara feberprickar och hon är faktisk frisk nu! :)



Kommentarer
Postat av: velia

bra!

2010-10-18 @ 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0