Sunday Morning!

Godmorgon allihopa! Idag väcktes man av att Marcus,Ludde och Emil började spela airhockey.Då blev det genast arg blick till morsan som lät dom spela.Så nu har jag nyss ätit frukost och snart ska jag fixa mig och kl.14 ska vi iväg på handboll.Tänkte börja skriva önskelista idag också,har en del saker som jag ska önska mig.Sen tänkte jag kanske baka idag och kolla på P.S I Love You kanske men det får vi se.Igår så blev det ju ingen fest så det blev pizza istället.Therese och Mattias med familj kom över.Imorgon är det måndag och då ska vi ha mattedag i skolan för vi har typ en speciell vecka nästa vecka.
Detta står på schemat:
Måndag:Mattedag.
Tisdag:Besöka Wenströmska,Carlforsska och Rudbeck.
Onsdag:Besöka John Bauer och Real.
Torsdag:Sportdag,vi ska bowla.
Fredag:Komp-ledigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0