Stan!Fest?Nej,Hemmakväll!

Idag så åkte jag och mamma ner på stan vid halv 11 och tittade runt i butikerna.Vi gick först igenom igår och gick i alla butiker där,sen på Espresso House så träffade man på Anna,Hennes mamma Madeleine och Alva och Elna! Alva var jätte pratsam och Elna var jättekramig..Dom är så sööta..<3 Sedan så gick vi till Kappahl och Lindex sen till Monki!! <3 Där hittade jag en jättefin kjol och en klänning typ.Men jag köpte det inte..Sen gick vi och åt på Coffee House By George och sen träffade vi på kusinerna!Haha roligt.Sen köpte jag en skjorta på Stadium och mamma köpte en kajal och två läppglans,ett rosa till henne och ett rött till mig på H&M. Tack mamma!<3 Sen gick vi till GinaTricot och jag köpte ett par svarta leggins och sedan köpte jag den där klänningen på Monki och mamma köpte en basker där.Jag fick reda på att min kompis hade skadat sig(Inte jätte allvarligt,bara ögat) och då blev festen inställd och förflyttad.Så nu blir det Pizza hemma istället!




                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0