Slapp Söndag!

Igår som sagt så åkte jag hem till Mickan kl.16.30 och sen kom Velia också.Vi fixade oss,Mickan plattade mitt hår och så sminkade vi oss.Sen åkte vi hem till Linnea på fest!Vi fick potatiskroketter och fylld lövbiff och sallad och sen till efterrätt så åt vi kladdkaka med daim och grädde.Jättegott!Vi tittade i Bäckbyskolans skolkatalog(När kommer Västerpilens skolkatalog egentligen,nästa år eller??) och sen fick vi träffa Hixon som var jättegullig.Sen gick vi till Linneas rum och tog kort,dansade och snackade skit.Sen fick jag pröva på världens roligaste träningsgrej,en vib-platta! Man stog på den och så höll man i sig och sen när man satte igång den så vibrerade den typ fram och tillbaks och man skakade i hela kroppen!En sådan står på min önskelista nu!
Sen begav vi oss hemåt och då visade jag familjen en jättecool grej på datorn,dom blev sjukt rädda,haha!Sen gick vi och la oss,men när jag stod och tvättade av sminket så hörde jag världens skratt från mamma och då gick jag ner till doms rum och gick in och helt plötsligt så lös Marcus mig i ögonen med en ficklampa,shit vad rädd jag blev!!Jag bara skrek och så hoppade jag rakt i sängen och så låg vi och busade och sen kom Castor och la sig hos oss också.Haha,mysigt och trångt!Idag så blev jag väckt av mamma och Castor och några skator utanför mitt fönster typ.Vi åt frukost och sen åkte vi och kollade på handboll och så åkte vi till Intersport och hälla och max och åt mat,sen åkte vi hem.Just nu lyssnar jag på musik,Alice Cooper!


  (Bild tagen från Google)



Kommentarer
Postat av: klase och banarne

hahah, vi åt inte potatiskotletter, vi åt potatisklyftor! men tack för att du fick det att låta så tjusigt!

2010-10-24 @ 18:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0