Sjukhuset!Besök nr 2848758??

Jaha,idag var man på sjukhuset igen då och fick ge bort blod som dom ville undersöka.Skulle ta 2 rör men det blev 3 rör för dom tog en sänka iallafall för det tar jag alltid.Imorgon är det friluftsdag..F*N F*N F*N I HATE IT!!!! Särskilt om det blir detta väder imorgon. Vi ska samlas vid ABB-arena kl 9.30 och sen gå *milspåret* eller vad det kallas och sedan kl.13.00 så ska vi spela bowling och sen kl.14.00 slutar vi.Till lunch får vi liten baguette och choklad ;-(..Tycker inte om choklad... Just nu är jag ensam hemma och väntar på att alla ska komma hem.Jag är sjukt trött idag,fast jag är ju jämt trött och sen så har jag ont i ryggen och axlarna och armen för jag landa typ på fel sätt när jag skulle göra en kullerbytta..Smart jag är...




Kommentarer
Postat av: velia

Dystert dystert :/ Hoppas att du mår party party på lördag istället:)

2010-10-19 @ 19:10:12
URL: http://velia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0