Ovanlig vecka

Denna vecka är ju ingen vanlig vecka som jag berättade i söndags för igår hade vi mattedag och matte hela dagen,drygt men det gick bra.Idag så var vi och besökte gymnasium och först besökte vi Wenströmska och ddå fick vi rundvandring och fick kolla på livsmedelprogrammet och Hotell och resturangprogrammet och så fick vi fika.Sen kollade vi på deras aula och träningshall och gympasal och sen fick vi mat.Sen fick vi cykla till Carlforsska och kolla igenom där sen cyklade vi och besökte Rudbeck och sen slutade vi.Imorgon ska vi Besöka John Bauer och Real och då ska vi möttas vid skrapan så jag har nyss letat upp busstider på nätet.Sen måste jag ha med pengar till mat också.

Just nu sitter jag hos farmor och farfar tsm med Elna.Elna har feber och har utslag på kroppen så hon kanske har en barnsjukdom..Stackars liten..Farmor och Elna tittar på Teletubbies och Farfar lagar mat..



Kommentarer
Postat av: Velia

Hon kanske har vattenkoppor? Det har man ju en gång i livet och man har tur om man får det som liten.. Men ändå jobbigt såklart, men någon gång så måste man ju få det :/

2010-10-12 @ 18:16:00
URL: http://velia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0