Helt sjukt!

Denna rubrik kan ju betyda mycket och det gör den för min del! Det är helt sjukt att nästa vecka så är det redan höstlov,det är helt sjukt att jag blev magsjuk i måndags med 40 graders feber och idag skulle min klass fått åka till Stockholm och se Cirkus Möller men nu blev det ju inte så..Dessutom ska jag få träffa min doktor på fredag..heelt sjukt...Ja så har inte så mycket mer att säga,sitter och äter Ben&Jerrys,jättegott!Skulle titta på P.S I Love You idag som vi hade spelat in men den var tydligen bara inspelad till hälften..Irriterande...



           Denna glass äter jag just nu!!



Kommentarer
Postat av: velia

Mycket som är helt sjukt....

2010-10-27 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0