Fredag ;)

Vet att jag inte bloggat på ett tag,Sorry!!Men jag har vart så jäkla trött,plus att brorsorna har tagit datan före mig.Men iallafall här kommer en liten resumering av tors-fredag:

TORSDAG: Alltså igår,så var det typ en helt vanlig dag,fast på bilden så fick vi gå till en secondhand butik och ta lite tidningar och böcker(jag hittade typ värsta knäppa tidningen,men tog den inte,den passade inte för ett collage) och sen så hade jag gitarr.Fick reda på att Alice Hagenbrandt hoppar av idol!F*NF*NF*N!! Hon som var så bra och istället så kommer hon Minnah tillbaka,gud vad dåligt,hon är ju inge bra ens.

FREDAG: Alltså idag så var det också en helt vanlig fredag typ.Vi hade SO idag och då fick vi rätta John för han sa att Hitler hade bombat Storbrittaniens ubåtar i första världskriget.Sen så fick vi ju fredagsfika idag och då var det vår handledare Fias tur och hon bjöd på glass med maränger och chokladsås.Tog dom delarna som hade så lite chokladsås som möjligt,sen fick vi åka hem.Lyssnar på musik just nu,ska snart hämta hit GymnasieGuiden och kolla upp ett gymnasium på nätet som verkar intressant..På måndag är det ju en vecka kvar sen är det höstlov och efter det så är det 7 veckor kvar till nästa lov.Shit vad fort det går!Imorgon ska jag sova som bara den,vakna typ vid 1 idag sen somnade jag om efter ett tag och sen vaknade jag vid 5 sen somnade jag om och vaknade av klockan,var riktigt seg idag...Sen kl.18 är det fest hos Linnea! Nu ska jag kolla upp det där Gymnasiet på nätet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0