Blogginlägg

Hejhej!!
                 Sitter hemma hos farmor & Farfar just nu och bloggar därifrån.I fredags så hade jag studiedag och då så väcktes jag kl 10 av att Marcus knackade på dörren och då blev man ju väldigt förvånad..Men han letade efter sitt pass för han skulle hämta ut sitt swedbank kort eller vad det heter.Då fick vi iallafall leta efter det och efter ett tag så hittade vi det.Sen typ så gjorde jag inte så mycket,bakade och kollade på tv mm..Sen gick jag tsm med Farmor och Farfar och hämtade syrrorna.Sedan gjorde vi mat,det blev wok och kollade på postkodmiljonären och sen kom Anna hem(hon och pappa var på afterwork) och farmor och farfar gick hem och så kollade jag och anna på idol..Det var rätt personer som gick vidare,allla är ju bra detta år.sen gick Anna och la sig och jag kollade på Modern Family,Nyheterna,Idol utslagningen,Modern Family och sen Samantha..Sen kom typ pappa hem och var snurrig och åt ostbågar.Sen gick han och la sig och jag fortsatte att kolla på Samantha och sen la jag mig.Idag så vaknade vi och hade en kvart på att fixa oss för pappa ville se Marcus handbollsmatch på råby.Sen cyklade vi dit och kollade på den,dom vann med 32-7 tror jag och sen cyklade vi till stan och mötte upp Stefan och åt mat och handlade mössor och vantar till Alva och Elna.Imorgon ska jag till Eskilstuna med Farmor och Farfar och gå i affärer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0