Blogginlägg

Hej igen,sitter här vid datan med blött hår,har precis duschat för vi hade idrott idag i skolan,Volleyboll.Det var helt okej faktiskt,vi vann! ;) Men avskyr att det gör så ont att surva(eller hur man säger) bollen,man blir ju helt röd på armen...Har haft No-prov idag,gick ganska bra tror jag och på fredag har jag spanska-prov.Längtar tills i helgen när man får sova och på lördag så är det fest med vännerna!Det blir nog kul tror jag.Juste idag var jag på konfan också men var tvungen att gå en halvtimme tidigare..Imorgon är det torsdag,då ska jag på gitarr och så måste jag plugga till spanskan!

Hörs!






Kommentarer
Postat av: velia :)

Ni vann, mot vilka? Halva andra klassen eller? Haha :)

Kommentera gärna min blogg ^^

2010-10-07 @ 15:59:46
URL: http://velia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0