ÄNTLIGEN FREDAG!!

Äntligen fredag,gud vad skönt!! Idag hade jag spanska prov och det var ett sånt här prov som jag skulle översätta från spanska till svenska och ett sådant kan man ju inte plugga på.Fick typ bara några få ord som var bra att veta.Iallafall så var man ju lite nervös innan men sen när jag fick det så var det sjukt lätt.Gick så jäkla bra asså!Skitglad för det!Sista lektionen så hade vi fredagsfika och då hade min klasskompis bakat kladdkaka och eftersom vi bara är fyra pers så fick vi ju 25% var av kladdkakan och den var ju ganska stor.Sen fick vi grädde och måltidsdryck till.Sen slutade vi och då när jag skulle cykla hem så fick jag ju för fan håll pga den maffiga kladdkakan!Hahahaha ;)


Den vi fick var mycket större än denna på bilden!;)








Kommentarer
Postat av: velia

haha vad gott :)

men svar: jo, för att vi ska dit o den där skolan din skola ligger i (eller vad man ska säga) och då tänkte jag att ni också ska dit, men ni är ju helt olika skolor, sååå, ja..

2010-10-08 @ 17:28:09
URL: http://velia.blogg.se/
Postat av: klase och banarne

så du gillar kladdkaka ;) bra att veta vilken choklad du gillar! Inför ikväll....

2010-10-09 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0