Race

Hejhej alla!Dålig uppdatering I Now!Det är bara det att jag inte har så mycket att berätta om.Jag har ju gått i skolan nu denna vecka,i tisdags när jag skulle åka buss hem var det en gubbe på bussen som skrek och gav fingret åt bussföraren.I onsdags så var vi på UM(ungdomsmottagningen) och fick träffa några där sen efter det fick vi gå till skolan och så hade vi blindfotboll.Man fick ett par glasögon som var tejpade så man knappt såg något...Idag så kom det några från Arjeplog och pratade om en gymnasieskola som finns där..Det var dock inget som intresserade mig för det var om bilar.Sen så hade vi könsorgansrace på No:n idag.Har precis bakat för klassfikat som jag står för imorgon.


Kommentarer
Postat av: velia

öööööh könsorgansrace? xD vafaen e de? xD

2010-11-18 @ 20:43:12
URL: http://velia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0