Party!

Hejhej!Äntligen helg,gud vad skönt.Igår kväll så hade jag ju tjejfest här hemma och vi hade kul!Vi åt mat,gjorde efterrätt,jag fick presenter,vi pratade och vi spelade spelet Med Andra Ord!Man ska beskriva ett ord med andra ord och så fick vi gissa vad det var.En gång fick vi Ollonborre som ord och gud vad vi skrattade och undrade vad det var,sen fick vi reda på att det var en sorts kackerlacka!Haha!Ikväll så är det släktfest och då kommer kusinerna och så då.Blir trevligt!På måndag har jag studiedag och på tisdag ska vi vara på kulturen med skolan och sen efter det så ska vi 9:or åka på gymnasiemässan efter det.På torsdagen är det det första öppet huset på en skola som jag vill besöka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0