Ooo...Expensive

Hej igen alla,nu är jag tillbaks!Har ju inte bloggat så mycket men det är för att jag har varit på höstlov och sen så har jag haft annat för mig denna vecka.Iallafall,Höstlovet var grymt!Vi shoppade i örebro och så badade vi på Gustavsvik,sjukt kul.Sen så var vi ju på boda borg och vi var helt amazing kassa..Vi fick endast en stämpel,upplyst hette banan.Men vi var glada ändå.Sen i helgen så blev jag ju firad för jag fyllde år i onsdags Wihooo!!!Fick en mössa,en tröja och massa pengar som jag ska använda till dator.I tisdags firade vi också mig på pappas sida denna gång.Fick datorpengar:).I onsdags så åkte jag,min klass och min handledare till Stockholm och fick sitta i publiken på Cirkus Möller,det var roligt.Idag så har jag vart på mediamarkt och kollat på datorer,det blir att spara lite till...Ikväll ska jag åka och jobba med pappa i cirka 3 timmar tror jag och imorgon är det fars dag!Nästa vecka måste jag börja planera inför tjejfesten jag ska ha på fredag ;)


Kommentarer
Postat av: den lilla velia ! :)

Kul på Fredag! :D

2010-11-15 @ 09:10:29
URL: http://velia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0