Höstlovsplanering

Godmorgon alla,idag är det tisdag,andra dagen på höstlovet!Vad ska alla göra på höstlovet? Så här ser mitt höstlovsschema ut iallafall:


TISDAG:Packa,gå ut med hunden.
ONSDAG:Åka iväg med husvagnen till Örebro och övernatta där.
TORSDAG:Bada på äventyrsbadet Gustavsvik på Örebro.Övernatta i Örebro.
FREDAG:Åka till Karlskoga och vara på Boda-Borg hela dagen.Övernatta i Karlskoga(tror jag).
LÖRDAG:Åka till Karlstad,till Johans föräldrar.Bowla och fira mig.Övernatta där.
SÖNDAG:Åka hem.




Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej maddis!!

Jag hoppas att du får ett aptrevligt lov :)

Kan du kolla om vi kan träffas på tisdagen efter lovet?? Jag tror jag kan då eftersom jag inte har träning på tisdagar:))

I Miss You <3

/Micaela

ps. väldigt fin blogg du har gumman!! xD

2010-11-02 @ 19:35:24
Postat av: Pappa

Hoppas du får ett bra lov gumman. Love you

2010-11-02 @ 19:53:03
Postat av: veliaPeliaDeliaSelia, or... no, just Velia! :)

Alla? xD vilka läser din blogg?

har varit i ullared i gekåsaffären, resten av veckan som följer vet jag inte vad som händer, något kul förhoppningsvis :)

2010-11-03 @ 09:44:40
URL: http://velia.blogg.se/
Postat av: linnea

när man ser vädret vill man säga god jul, men det ska jag inte. utan jag ska säga Grattis till dig Madeleine på 15 års dagen! =D ser fram i mot ditt "kalas" sen :D

2010-11-10 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0