Fredag,Lördag,Söndag...Studiedag!!

Idag är det söndag!I vanliga fall så hade jag sagt fyyy så tråkigt,imorgon är det skola men det gör jag inte idag för imorgon har jag studiedag!Sen på tisdagen så börjar vi kl.12 och ska vara på kulturen och se en teater som heter Ihopsydd och sen slutar den kl.14 och då ska vi 9:or till Bombardier och gå på Gymnasiemässan.Sen på torsdagen så är det första öppet huset som gäller för mig,Virginska skolan!

Igår så var jag på stan och köpte skor!!:D Sen kl.17 så kom morfar och kusinerna och deras föräldrar och vi åt mat och efterrätt och kollade på tv och pratade.Jag fick pengar och presentkort.Sen så skrev jag ner allas namn på små lappar och knöglade ihop dem och la i en burk och delade ut en varsin till varje.Dens namn man fick på pappret måste man köpa en julklapp till för 100:-

Idag så var jag och mamma och Johan i Skultuna på julmarknad,jag hittade en ring där,den var gjord av återvunnet glas,jättefin!Sen så har jag och familjen varit på damhandboll.

Imorgon ska jag göra en läxa,sen på kvällen så ska jag till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0