Gott Nytt Jul!

Igår så var det ju äntligen julafton! Kl.08.00 så sprang marcus och emil omkring och skrek JUUULAAFTOON! På morgonen så fick vi öppna alla våra julklappar och Castor var helt galen.Han slet upp alla paket han fick och sen hjälpte han oss också,var jätteroligt att se honom så glad&galen!Sen så åt vi frukost och fixade oss och sen vid 14 tror jag så kom kusinerna och så.Vi tittade på kalle anka,åt julmat,julgodis,spelade spel och körde lekar och så prövade vi marcus julklapp: Kinect!Det var jättekul!



Men så var det så att jag och marcus skulle ju åka till pappa och fira idag men så blev det inte....Marcus fick åka dit ensam,själv så har jag blivit smittad av Emil och fått feber och världens halsont,hemskt!!!Dessutom är jag förkyld.



(bilder kommer sen) Presenter jag fick hos mamma:

- Depend Necessär med innehåll till naglarna-mamma&Johan

- Träningskläder- Mamma&Johan

- "Pipitröja"- Mamma&Johan

- Toffifieeask- Mamma&Johan

- Ögonskuggspalett - Marcus

- Jay Smiths skiva - Emil

- Stjärnhalsband - Micke (hundrakronorspresent)

- Örngott+Påslakan - Mamma&Johan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0