Lördag

Ja idag är det redan lördag.I onsdags så var jag ju på öppet hus på Jensen gymnasium och det var väl helt ok.Dock inget för mig tror jag.Sen i torsdags så åkte jag och mamma till Örebro för att gå på öppet hus på Risbergska skolan och det var helt AMASING! Vi fick guidad rundtur av hörselpedagogen,vi fick prata boende med kuratorn och sen prata profil med Barn&Fritids-ledaren.Vi höll aldrig på att komma hem,vi kom hem runt halv 10 typ.Igår så var vi hos grannarna och åt mat.Dom har en jättesöt bebis :) Och så kollade vi på idol.Det var fel att Olle åkte ut,Minnah skulle gjort det,hon är KASS!Idag så var jag på stan och klippte och färgade och slingade håret.Tog hela dan..



Kommentarer
Postat av: deliaveliapelia

Wopsie (ska inte svära, har börjat gjort de lite för mkt :O), tog de hela dan? I want to see! I want to see! :D

2010-12-05 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0