Data köpt!

Idag har jag köpt en dator!!!Äntligen :D

Köpte den på Elgiganten och fick en dator väska och mus på köpet.Men datorn fick inte följa med för den ska dom installera och imorgon får den hämtas!!!

Igår såg jag på filmen Hachiko och den var nog den sorgligaste film jag sett...Handlar om hunden Hachiko som varje dag kl.17.05 väntar vid tågbanan på att hans husse ska komma hem.Men en dag händer det en sak och Hachiko väntar i 10 år vid perrongen på att hans husse ska komma hem.Det som är helt amazing är att filmen är sann och det finns en bronsstaty av Hachiko uppsatt vid hans plats vid perrongen vid Shibya Station i Japan.Filmen är dock inte japansk,den är amerikansk.

Igår så var jag inne på Rgh:s (Riksgymnasium för hörselskadade) hemsida och tittade på bilder på dom olika kollektivhemmen som finns.Min favorit är Washuset/Cafe 019..



Matsalen på Wasahuset/Cafe 019

Så här ser rummet ut som man bor i

Korridoren med alla kollektivboende

Kockens kök tror jag..

Toalett..

Samlingsrum

Samlingsrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0